Problem z mocą-silnik 1.9 TDI agr

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • łukasz76
    Classic
    • 2009
    • 12

    Problem z mocą-silnik 1.9 TDI agr

    koja86, dziękuje Ja tez przesyłam pozdrowionka hmm pewnie powrót z basenu :szeroki_usmiech
    łukasz76
    Pierwsza Octavia II
  • kriss217
    Classic
    • 2008
    • 1

    #2
    Problem z mocą-silnik 1.9 TDI agr

    Witam!

    Mam problem ze skoda Silnik totalnie nie ma mocy...
    Wymieniona przepływka i n75 i nic. Silnik się poprostu nie chce wkręcać w obroty-jakby wogóle nie miał turbo, żeby było śmiesznie-pali zbyt mało-max 8l/100km na piątym biegu z pedałem w podłodze-wcześniej max było ok 11-12-czy to może być problem z turbiną?? Silnik ma 190 tyś przebiegu i wogóle nie kopci Miał ktoś już taki problem??

    Komentarz

    • pleban
      Rider
      S_OCP Member
      • 2006
      • 580

      #3
      a co z VAGiem?
      Przekartkuj kolego forum, bo temat poruszany był już nawet nie x razy, a xxx razy :|
      A i czas jakby na turbuleum (przynajmniej wg kolegów) :?
      była O1 1,6 102 KM
      była O1 1,9 TDI 90 KM
      była O2 1,9 TDI DSG 105 KM
      był Citroen Berlingo 1,6 HDI
      jest Ford Tourneo Courier

      Komentarz

      • kaz13
        Drive
        • 2008
        • 42

        #4
        sprawdzałeś uszczelnienia turbiny,albo zapchał ci się katalizator :?:

        Komentarz

        • misiekwaw
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 7715
          • Ford

          #5
          Zamieszczone przez kaz13
          sprawdzałeś uszczelnienia turbiny,może masz zaoliwioną chłodnicę interkulera,albo zapchał ci się katalizator :?:
          to jakas nowa czesc :?: :szeroki_usmiech


          A serio gdyby nie informacja o przeplywce to stawiałbym właśnie na nią :roll:
          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
          http://www.disi-tune.pl
          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
          Był WRX
          Była Octa

          Komentarz

          • hsurim
            Elegance
            • 2006
            • 788
            • Kia
            • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

            #6
            Re: Problem z mocą-silnik 1.9 TDI agr

            Zamieszczone przez kriss217
            Witam!

            (...) Silnik się poprostu nie chce wkręcać w obroty-jakby wogóle nie miał turbo, żeby było śmiesznie-pali zbyt mało-max 8l/100km na piątym biegu z pedałem w podłodze-wcześniej max było ok 11-12 (...)
            Mam dokładnie to samo ...
            A stało mi się to (zbiegło w czasie) po wymianie rozrządu.
            Początkowo sądziłem, że to opisywany często zły kąt wtrysku, ale raczej nie, bo nawet podczas mrozów (jak były) palił na dotyk.
            Teraz tak myślę o jednym, mianowicie na zaworze EGR jest "puszeczka" a w niej (wygląda na to) jest membrana. Skoro jest tam membrana, to może jest zapchany jakiś kanalik do niej od środka EGR-a.
            Tak tylko głośno myślę, bo przy okazji mechanik mi wyczyścił ten zwór, aby się nie kleił - bo miałem takie przypadki - i czy wycierając go jakąś szmatą nie zaślepił niechcący tego wlotu od dołu do tej membrany (??)
            Jak będzie nieco cieplej, to muszę to sprawdzić. Chyba, że może masz jakieś lepsze warunki, to looknij tam pierwszy. Pozdrawiam.
            Nie zasuwam ! Prędkość zabija ! Włącz myślenie.

            Komentarz

            • Misiekoctavia
              Elegance
              • 2005
              • 891

              #7
              hsurim, ja wymienilem rozrzad w zeszlym tygodniu i jak odebralem samochod to depnalem i stwierdzilem ze turbina dmucha jak opetana a auto idzie troszke gorzej do przodu. Na dlugiej prostej wyciagnalem 140max i 3tys obrotow i dalej nic, jakby ogranicznik. Na drugi dzien pojechalem do tego warsztatu i okazalo sie, ze jakas guma z turbiny byla niezalozona albo spadla. W kazdym razie zalozyli i auto idzie chyba normalnie. Wyzej sie wreca na obroty ale to pewnie po wymianie paska. Porobuj, moze to samo u ciebie. Pozdro.

              Komentarz

              • MiKruS
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 7976

                #8
                Zamieszczone przez MisiekWAW
                A serio gdyby nie informacja o przeplywce to stawiałbym właśnie na nią :roll:
                Dokladnie!

                kriss217, To moze być banalna rada z mojej strony, ale sprawdz czy masz podpiętą wtyczkę do przeplywomierza.
                TDI 205PS

                Komentarz

                • hsurim
                  Elegance
                  • 2006
                  • 788
                  • Kia
                  • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

                  #9
                  Misiekoctavia, jak depnę w podłogę, to nawet nie zadymi i to max spalanie jest na niskim poziomie: czasami około 7 do 7.5 l/100 km. Jak jadę pod górkę, to pokazuje 8 l/100 km i dlatego wydaje mi się, że to raczej nie to.
                  Ale dla wszystkiego, jak będę miał okazje wjechać na kanał, to looknę.

                  Pozdrówka
                  Nie zasuwam ! Prędkość zabija ! Włącz myślenie.

                  Komentarz

                  • lilo
                    RS
                    • 2006
                    • 4315
                    • Mercedes-Benz

                    #10
                    może pompa wtryskowa :?
                    Daniel

                    Komentarz

                    • hsurim
                      Elegance
                      • 2006
                      • 788
                      • Kia
                      • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

                      #11
                      Pompa (??) hm ... nie mam żadnych kłopotów z rozruchem.
                      Na I biegu - jak jest zimny silnik - początkowe spalanie jest na poziomie ok. 18-20 l/100km
                      Tak więc na "ssaniu" paliwo jest podawane w (chyba) odpowiedniej ilości.
                      Nie znam kogoś zaufanego z VAG-iem i szukam.
                      Nie zasuwam ! Prędkość zabija ! Włącz myślenie.

                      Komentarz

                      • lilo
                        RS
                        • 2006
                        • 4315
                        • Mercedes-Benz

                        #12
                        mój kuzyn ma ten sam problem co ty i u niego padły podejrzenia na pompę .
                        Jak upora sie z tym problemem to dam znać
                        Daniel

                        Komentarz

                        • henio
                          Rider
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 631

                          #13
                          Ja stawiam na przepływkę u mnie było identyko i wymieniłem przepływkę i dodatkowo zawór elektromagnetyczny.A gdzie kupowałeś przepływkę? może jakaś chińska malowanka.

                          Komentarz

                          Pracuję...